۱۳۸۸ فروردین ۶, پنجشنبه

بیامک های زیبا

اس ام اس 87 هندونه بده قاچ كنيم لوپتو بده ماچ كنيم;-).
اس ام اس *****جوك*****مسيج
هر وقت صداي مسيج موبايلت آومد نگو مسيج دارم بگو دوستي دارم که به يادمه
اس ام اس *****جوك*****مسيج
رشتيه ميره كلاس غيرت،نصف شب زنش پاميشه بره توالت ميگه بشين خودم ميرم
اس ام اس *****جوك*****مسيج
ترس پسرهاازازدواج دل بستن به يه دخترنيست دل بريدن ازبقييه دخترهاست *
اس ام اس *****جوك*****مسيج
در ذهن اگر نيافرينمت ميميرم¤از شاخه اگر نچينمت مي ميرم¤اى عادت چشمان كم حوصله ام¤يك لحظه اگر نبينمت مى ميرم¤ بيادتم رفيق
اس ام اس *****جوك*****مسيج
بزرگترين درددنياميدوني چيه؟اينكه بفهمي پناه لحظه هات پناهگاه ديگه داره مهنازتهديدآميزترين اس ام اس سال : بند شلوارتيم ، ولمون کني آبروتو برديم .
اس ام اس *****جوك*****مسيج
يك قطعه قلب 3در4،يك فتوكپي ازصفاوصميميت ويك فيش عشق وعلاقه لازم دارم تاتمام قلبم رابه نامت كنم.
اس ام اس *****جوك*****مسيج
زيباترين سلام دنياطلوع خورشيداست آنرابدون غروبش تقديمت ميكنم
اس ام اس *****جوك*****مسيج
عقل رادر عقل (ضرب) وهمدلي وعشق راباحاصل آن(جمع)كنيد خودپرستي را از آن(تفريق) و حاصلش رابر دوكه(تقسيم) كنيد آنچه(مي ماند) فقط (خوشبختي) است.
اس ام اس *****جوك*****مسيج
باخون غم نوشتم غربت مكان مانيست ازياد بردن دوست هرگز مرام مانيست.
اس ام اس *****جوك*****مسيج
هزار تا رك دارم وهزارتا رفيق،توشاه رگي و تك رفيق..
اس ام اس *****جوك*****مسيج
ميگن به ياد يكى بخوابي خوابشومى بينى،ميميرم برات تاهميشه ببينمت.
اس ام اس *****جوك*****مسيج
محبت تنهاجوشکاريه که دلاي شکسته رومجاني جوش مي دهلوتي ترين پيامك سال : بند كفشتيم، گره بزن خفه شيم.
اس ام اس *****جوك*****مسيج
تعيين جايگاه حقيقي خود در آن دنيا زا به ما بسپاريد?افسانه بايگان
اس ام اس *****جوك*****مسيج
هرکه با احساس باشد عاقبت خواهد شکست، اين جواب سادگي است.
اس ام اس *****جوك*****مسيج
دهقان فداکارپيرشده، چوپان دروغگوعزيزشده، شنگول ومنگول گرگ شدن، کوکب حوصله مهمون رونداره، کبراتصميم گرفته دماغشوعمل کنه، روباه وکلاغ دستشون تو يه کاسه اس، آرش کمانگيرمعتادشده، رستم اسبش رو فروخته يه موتورخريده وبااسفنديارميرن کيف قاپي، واقعا"چه به سرايران و ايراني آمده است؟ از طرف ساحل
اس ام اس *****جوك*****مسيج
سکوتي بودبرقلبم که باآن مي زدم فرياداگر ازشهر غم رفتي مراهرگزمبرازياد
اس ام اس *****جوك*****مسيج
چارلي چاپلين به دخترش: تا وقتي قلب عريان كسي را نديدي بدن عريانت را نشانش نده! هيچ گاه چشمانت را براي کسي که معني نگاهت را نمي فهمد گريان مکن قلبت را خالي نگه دار اگر هم يه روزي خواستي كسي را در قلبت جاي دهي سعي كن كه فقط يك نفر باشد به او بگو كه تو را بيش تر از خودم وكمتر از خدا دوست دارم زيرا كه به خدا اعتقاد دارم وبه تو نياز دارم
اس ام اس *****جوك*****مسيج
براي اداره كردن خودت از عقلت استفاده كن وبراي اداره كردن ديگران از دلتدلم گرفت از ادماييكه ميخوان مال اونا باشي اما مال تونيستن از ادماييكه زير بارون واست ميميرن وقتي افتاب شد يادشون ميره با تشكر شيما
اس ام اس *****جوك*****مسيج
ت كه دلدار پيامي نفرستاد*** ننوشت سلامي و كلامي نفرستاد*

صد نامه فرستادم وآن شاهسواران*** پيكي ندوانيد و سلامي نفرستاد*
اس ام اس *****جوك*****مسيج
قسم به عشق پروانه كه وجودش رادر راه عشق مىسوزاند وقسم به شمعى كه تاسردى عشق مىسوزد وناله اش برنمىخيزد
اس ام اس *****جوك*****مسيج
تو مثل راز پائيزى ومن رنگ زمستانم،چگونه دل اسيرت شد،قسم به شب نمى دانم
اس ام اس *****جوك*****مسيج
درفصل بهار3جاندار به خوزستان حمله ميكند:1-پشه 2-مگس 3-راهيان نوراندردل بي وفاغم باد آنكس دردلش وفانيست زعالم كم باد،ديدي كسي جزغم مرا ياد نكرد، كه هزارآفرين برغم باد
اس ام اس *****جوك*****مسيج
شاد باش كه زشادي تو من هم شادم ؛تاتوشادي ز غم هردو جهان آزادم ؛لذت زندگي من همه خرسندي توست؛ به وفايت كه وفايت نرود از يادم.
اس ام اس *****جوك*****مسيج
من از زندگاني آموختم چگونه اشك ريختن را، ولي اشكهايم نياموخت چگونه زندگي كردن رامتين ترين كلمه (عشق)است.جذاب ترين كلمه (اشنايي)است.پاك ترين كلمه(وجدان)است. تلخترين كلمه (جدايي)است. زشترين كلمه (خيانت)است. سخترين كلمه(تنهايي)است.وبدترين كلمه(بي وفايى)است.
اس ام اس *****جوك*****مسيج
گل عشق تو هستم شبنمم باش/ دلم دنياي زخمه مرحمم باش. ز درد بي کسي قلبم شکسته/ به شهر بي کسي ها همدم باش.
اس ام اس *****جوك*****مسيج
در كنار ساحلت من قايقى شكسته ام تو همان ساحل عشقى كه بهت دل بسته اماي رفيق مهربان هرشب دعايت ميکنم! اگرندارم سروتي جانم فدايت مي کنمدرعشق اگرعذاب دنيابكشي *بااشك به ديده طرح دريا بكشي *تاغربت من هزارفرسنگ باقيست *تنها نشدي كه درد تنها بكشي

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر